Når det ikkje er tanken som teller lenger

Vegen til varig motivasjon – handling.

Bilde fra canva.com

(Dette er del 2 av varig motivasjon, om du vil lese del1, går du her)

For å skape varig motivasjon treng vi å gjere det vi har planlagt. Det er gjerne her det blir komplisert for mange. Ein ting er å vite kva du bør gjere,  men alikevel er det ikkje alltid enkelt å få det gjort.

I den første delen holdt det med tanken og ideen. Men det er ingen tvil om at det er handlingen som tar deg mot målet.

I det første steget samla du idear til ting du kunne gjere. Du har sannsynligvis også funne dagar og tider du kan gjere dei på.

Om du fullfører desse handlingane, kjem du nærmere målet ditt. Og når du ser at du nærmer deg så fornyar motivasjonen seg. Fordi du ser at det er håp om å klare det.

Så vil du nok oppleve at nokon handlingar går lett, andre er tyngre å få til. Om du er redd noko skal bli for vanskelig, sørg for at du planlegg det godt. Du kan enten lage oppgåva litt mindre og enklare for å komme i gang, eller du kan spørre om hjelp. Finn nokon som du stoler på og du veit vil hjelpe deg.

Sørg for at handlingane du planlegg er konkrete. For om det blir for uklart er det lett for at du ikkje kjem forbi planlegginga. Har du for eksempel satt deg ett mål om å være meir aktiv? Kva betyr egentlig det for deg? Er det å gå på tur? Er det å leike med barna? Er det å gå på trening? Bestem deg for akkurat kva du skal gjere, da er det lettere å finne ut korleis du skal gjere det og det er òg enkelt å sjå om du har klart det.

 

Dette gjer du:
  • Bestem deg for akkurat kva du skal gjere.
  • Skriv det ned, og les igjennom det. Er det heilt tydelig og konkret?
  • Gjer det.

Synes du det er vanskelig å gjennomføre det du har planlagt? Prøv dette.

Lykke til, helsing Torill.

 

1 kommentar til «Når det ikkje er tanken som teller lenger»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *